nedeľa 10. decembra 2017

Vianočné ozdoby na stromček

Radi by ste si ozdobili stromček niečím rozkošným a originálnym? Ak milujete perníky, potom si môžete ozdobiť váš vianočný stromček rozkošnou 17 dielnou sadou ozdôb na stromček v štýle perníčkov.



Tieto perníčky majú rôzne tvary. Nájdete v ňom srdiečko, snehuliačika, vločku ale aj sobíka. Skrátka všetko, bez čoho si nevieme predstaviť Vianoce. Za mňa osobne by som však určite privítala aj pinguinika :)


Ja som sa rozhodla, že týmito ozdôbkami na stromček poteším moje detičky, ktoré učím anglický jazyk Pre tých, čo nevedia, tak som učiteľka anglického jazyka pre detičky. Osobne mám 8 detičiek, pričom každé z nich je svojské a originálne. Niektorí sú väčší šintri, iní potrebujú viacej chváli. V každom prípade ich však mám všetkých rada, a tak som sa rozhodla, že ich ešte pred Vianocami poteším takou maličkosťou ako sú tieto rozkošné ozdôbky na stromček. Predsa len si to podľa mňa zaslúžia, už len preto, že sú milé, poslúchajú a naozaj mi robia radosť každý, každý jeden deň vyučovania.


Pre seba som si nechala iba sobíka a ďalšie som rozdala mojim kamarátom, nech sa aj oni potešia :) Dokopy som tak spravila radosť 16 ľuďom + sebe :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára