štvrtok 31. mája 2018

Vezmi si ma, kámo

Ak mám byť úprimná, na tento film som pôvodne ani nechcela ísť. Vyzeral celkom zaujímavo, no pri dnešnej tvorbe komédií sa občas človek už bojí, na akej inteligenčnej úrovni bude. Môžeme si pozrieť komédie ako napríklad "méďa Ted", ktoré sú síce populárne, no pre mňa to určite nie je. Mám totiž dojem, že takéto filmy ( kde sa celú dobu len nadáva) znižujú môj inteligenčný kvocient. Našťastie Vezmi si ma, kámo bol úplne iný.

Možno že sa niekomu nebude páčiť téma homosexuality, no nakoľko u nás na Slovensku je viac-menej akceptovaná, veľmi ma prekvapilo a hlavne oslovilo, že bola zaradená do moslimskej krajiny Maroko, kde je homosexualita zakázaná. Ako to už v týchto komédiách býva zvykom, v skutočnosti nejde o homosexualitu, ale o víza.

Všetko sa však zamotáva, keď Maročan - Yassin si vezme svojho najlepšieho kamaráta - muža, ktorý má priateľku. Aby toho nebolo málo, v pätách má neustále úradníka, ktorý chce odhaliť ich falšovanú svadbu kvôli vízam. Do všetkého sa ešte zamotá aj nebezpečný gauner z predmestia, ktorý je naozaj gay.


Veľmi sa mi páčilo množstvo vtipných momentiek a fráz, ktoré nás vyslovene dostávali do záchvatov smiechu a vyhadzovali zo sedačiek. Celý film bol úplne zamotaný, čo dalo tvorcom priestor na množstvo vtipných situácií, čo aj využili.

Najviac smiechu však prišlo v situácií, keď sa Yassinova rodina dozvedela o svadbe, a tak jeho mama prišla do Paríža spoznať svoju "nevestu".


Musím skonštatovať, že zatiaľ najlepší film, čo som v roku 2018 videla. Tak dobre som sa už dlho nezasmiala a nezabavila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára