piatok 14. apríla 2017

Môj veľký balíček pre oživenie

Určite ste sa už niekedy zamysleli nad tým ako by ste si mohli ozvláštniť vašu izbu, aby bola trocha autentickejšia. Ak ste však nechceli ísť priamo do obrazov s vlastnými fotkami, potom je určite veľmi dobrá voľba plagát s vašimi milovanými miestami či témami. A keďže ku mne neodmysliteľne patrí kúsok zo všetkého, rozhodla som sa, že si svoju zbierku nerozšírim iba o plagát, ale aj rôzne iné drobnosti.

Ako prvé sa Vám musím priznať, že milujem Simpsonovcov. Je to seriál, ktorý pozerávam od rána do večera, a ešte stále ma neprestal baviť. Skrátka je to môj relax pri ktorom sa zasmejem, oddýchnem si a keďže ich má rada aj moja sestra, aspoň sa s ňou trocha porozprávam. So všetkých Simpsonovcov mám najradšej Lízu, a aby som to vyjadrila ľuďom okolo seba, rozhodla som sa, že si zakúpim placku alebo odznak s jej podobizňou.

Nakoľko som však pri odznakoch našla aj Bruce Lee-ho, ktorého mám veľmi rada, a keďže mal pri sebe ešte aj draka, okamžite som ho taktiež pridala do košíka. Predsa, musím mať niekoho z mojej krvnej skupiny na taške, keď už chodím 8 rokov na Kung-Fu. Obe som si dala na tašku, a som maximálne spokojná.

Moju zárubňu dverí som sa rozhodla trocha oživiť symbolom Supermana. Keď mi však ale vinylová nálepka prišla, nebola som si istá, či si ju nechám ja alebo dám môjmu najlepšiemu kamarátovi, ktorý sa správa ako pravý gantleman, a tak je pre mňa takým vyobrazením Supermana. A hoc ešte neviem, komu ostane, rozhodne som s ňou spokojná.

Konečne sa dostávam k plagátom, ktorých rozhodne nie je málo. Na stránke posters.cz som ich našla mnoho, a to nie len z hráčskej tematiky, ale zovšadiaľ. A tak som sa rozhodla, že niektorými poteším seba a niektorými mojich kamarátov. A keďže ich cena nie je vysoká, zaručene sa to oplatí. A navyše, je to aj originálny darček a možno spestrenie fádnych dverí.

Ako prvým a pre mňa absolútne neodolateľným plagátom bol Zen plagát so stromom a čínskym znakom. Tento plagát vo mňa vyvoláva pocit pokoja a určitého duchovného vyrovnania. Veľmi ma tiež oslovilo, že je na ňom nakreslený čínsky znak. A samotný popis "Life is the only thing worth living for" je absolútne na zamyslenie :) Podľa mňa úžasný.

Môjmu veľmi vtipnému kamarátovi ktorý je pre každú srandu som našla ďalší úžasný plagát, tentokrát však zo sveta Zombie.

Pre mňa ďalším neodolateľným plagátom bola krásna levia rodina. A keďže je lev symbolom bojovnosti, vyvoláva vo mne pocit, že sa za lásku a rodinu oplatí biť a za každú cenu postaviť. Plagát je veľmi pekný a vyžaruje z neho čistá láska.

Pre moju kamarátku som si prichystala menší výstrelok, keďže bude mať čoskoro narodeniny. A keďže miluje psíkov a už dlhšie hľadá niečo, čím by ozvláštnila svoju internátovú izbu, tento plagát ju určite nadchne.

K mojim obľúbeným hrám patrí práve Assassin, a tak som si povedala, že plagát za 36Kčs bude úplne božský nad moju hernú konzolu :) Myslím si, že mi to pocit z hry veľmi spríjemní a zároveň vyčaruje ešte väčší a lepší pocit z môjho "hráčskeho kútika"

Ako posledný plagát som zvolila Star Wars - Your empire needs you. Príde mi to veľmi pekné, najmä z toho dôvodu, že mi to taktiež navodzuje pocit priateľstva a lásky, a že máme pri nich vždy stáť. A kto by nemal rád ešte aj Star Wars?

Všetky tieto plagáty sú naozaj super. Veľmi ľahko sa lepia alebo aplikujú na stenu, prišli mi nedokrčené a v absolútnom poriadku. Sú presne také, ako na internete. Teda, nemám im čo vytknúť.

Aby toho však nebolo málo, rozhodla som sa zakúpiť si ešte puzdro na karty resp. puzdro na občiansky, vodičský atď. Momentálne síce jedno mám, no už sa mi začína rozpadávať. A kto by odolal puzdru s komiksovými postavičkami? Je úplne nádherné. A čo sa týka praktickosti, taktiež som veľmi spokojná.

A ako poslednú vecičku, čo som si z tohto obchodu objednala bola kľúčenka s motívom Warcraft, nakoľko sa mi veľmi páčila, a túto hru mám taktiež veľmi rada. Avšak, nehrám ju po sieti (Wow), ale iba sama doma a v pokoji. Musím však povedať, že ma kľúčenka a levie vyhotovenie zaujalo natoľko, že by som si ju objednala pravdepodobne aj v prípade, keby som nevedela, čo to ten Warcraft je.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára