piatok 18. augusta 2017

Selfie tyč

Rozmýšľali ste už niekedy nad tým, ako si spraviť úžasnú fotku so svojimi kamarátmi či rodinou tak, aby tam nikto nechýbal? Odpoveď je selfie tyč.


Napriek tomu, že som bola veľmi dlho proti selfie tyči a prišlo mi to nanajvýš trápne a narcistické, keď som bola v Číne, a chcela som byť pri všetkom odfotená, pochopila som, že by sa mi teraz zišla. A to isté bolo aj v prípade, keď som sa chcela odfotiť s nejakým kamarátom či kamarátkou. Na fotkách s kamarátmi sme boli my a žiadne pozadie. No keď kamarát vytiahol selfie tyč, odrazu bola vidieť krásna scenéria, my a úžasná fotka bola veľmi rýchlo na svete. A dokonca mu nebolo vidieť ani ruku, ako drží selfie tyč. Prirodzená, milá a pritom krásna fotka.


Práve to bol moment, kedy som si povedala, selfie tyč musím mať aj ja, a len čo som prišla na Slovensko, okamžite som po jednej siahla. Napriek tomu, že táto patrí k lacnejším prevedeniam - a ešte je aj mini selfie, dokáže robiť nádherné fotky. Tak, že je vidieť scenériu i mňa. Jediné, na čo si teraz musím dať pozor je, aby som netriasla rukou, inak je fotka rozmazaná.

A ešte jedna maličkosť. V prípade, že sa bojíte, že sa vám do selfie neude zmestiť telefón, nemajte obavy. Určite bude. Veľkosť na telefón sa dá totiž nastaviť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára