streda 13. septembra 2017

Kto je ten pravý

Ženičky pozor. Pre tie, ktoré milujú romantické komédie tu máme novinku Ktorý je ten pravý. 

Ak poznáš film Po čom ženy túžia, Prázdniny alebo Lepšie neskoro ako nikdy a obľúbili ste si ich, potom vás poteším. Tento film natočila Nancy Meyers, a chytila sa aj do tohto filmu. 
O čom teda samotný film je? Alice má 40 rokov, 2 deti na krku a po rozvode sa vracia do svojho rodného mesta. Rozhodne sa, že si usporiada svoje myšlienky a vo svojom rodnom meste sa dá trocha dokopy. Alice sa rozhodne, že si svoju oslavu užije v plnom prúde. A ako inak by sa to dalo, ako s priateľmi. Jej oslava sa však trocha zvrhne a do jej oka padnú hneď traja muži, ktorým ponúkne možnosť bývania u nich. A ako to už býva zvykom, musí prísť nejaké zápletka. Keď si konečne Alice užíva voľnosť a začína pociťovať romantickú lásku, odrazu sa pred jej dverami objaví jej ex manžel, ktorý sa k nej hodlá vrátiť.


Osobne si myslím, že ten film je naozaj perfektný. V prvom rade však musím pochváliť najmä to, že je v anglickom jazyku s titulkami. Vďaka tomu som na film mohla ísť s mojim veľmi dobrým kamarátom, ktorý však ešte stále nevie veľmi dobre po slovensky, a tak si ho mohol užiť vo svojom materinskom jazyku. 

Čo sa týka filmu, veľmi ma zaujalo kvalitné obsadenie hercov. Nakoľko herci boli veľmi kvalitný a vedeli sa vžiť do svojej role, človek sa dokázal oveľa lepšie vžiť do celého filmu. 
Čo sa týka samotného deja, ide o zvyčajnú rodinnú pohodičku. Samozrejme, výsledok je každému jasný, no určite film nesklame. Človek sa pri ňom zasmeje, zabaví a čo najviac, zrelaxuje. Je to veľmi zaujímavý film, a rozhodne stojí za pozretie. Podľa mňa stál za to, a som rada, že som si ho mohla užiť už v predpremiére. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára