sobota 26. mája 2018

Vianočný vankúš

Napriek tomu, že ešte neprichádzajú ani Vianoce, určite je veľmi pekné mať posteľ cez vianočné sviatky upravenú do "Vianočna" to znamená, že posteľné navliečky by mohli byť s vianočnou tematikou, alebo aspoň vankúše.

Ja som na stránke postovnezdarma.cz našla množstvo nádherných návlečiek s vianočnou tematikou, všetky s červeným pozadím. Na výber som mala napríklad nápis Merry Christmas s darčekmi, nápis merry christmas s vianočnou snežnou guľou, sobíka, nápis merry christmas s obrázkom mesta nad ktorým letí santa klaus, santa klausa, stromček so sobom, a podobne.

Mňa s pomedzi všetkých najviac zaujal rozkošný sobík, ktorý vyzeral nie len rozkošne, ale aj Vianočne, a tak som sa rozhodla jedného si zakúpiť. Materiál je veľmi dobrý, nakoľko pri ňom nie je cítiť že sa človek potí a nevytvárajú sa na vankúši žlté škvrny. Celkovo som spokojná s týmto výrobkom a najmä kvalitou potlače.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára